Veel gestelde vragen

Ik wil graag meerdere bezoeken tegelijk plannen, kan dat?

Nee, u kunt één bezoek tegelijk plannen. De dag na uw bezoek aan het park kunt u opnieuw een reservering maken.

Zijn de toiletten open in het park?

Ja, de toiletten zijn open en zullen meerdere keren per dag schoongemaakt worden.

Ik heb een dier geadopteerd en moet mijn jaarkaart nog ophalen. Kan ik mijn jaarkaart ophalen en kan ik reserveren voor een bezoek?

Ja, voor het reserveren kunt u een mail sturen naar info@hoenderdaell.nl, u kunt uw jaarkaart halen aan de kassa op vertoon van bevestigingsbrief.

Ik heb nog een entreebewijs, kan ik ook reserveren?

Op het moment dat de dagkaarten weer verkocht worden, kunt u een mail sturen voor het maken van een reservering. U kunt een mail sturen naar info@hoenderdaell.nl

Zijn de speeltuinen open?

Ja, de speeltuinen zijn open voor kinderen t/m 12 jaar.

Ik heb een kind onder de 3 jaar oud. Moet ik hier ook voor reserveren?

Nee, kinderen tot 3 jaar hoeft u niet aan te melden.

Is de horeca open?

Ja, de horeca is beperkt open. Tot 31 mei is er alleen afhaalmogelijkheid. Vanaf 1 juni zijn de terrassen weer open.

Kan ik met een cadeaubon een jaarkaart halen?

Ja, u kunt met een cadeaubon een jaarkaart halen. Mocht u ook het park willen bezoeken op de dag van afhalen, dan kunt u een mail naar info@hoenderdaell.nl sturen voor het reserveren van uw bezoek.

Komen er tijdsblokken in het reserveringssysteem?

Nee, we willen bezoekers geen vaste tijden opleggen voor een bezoek aan het park.

Is mijn jaarkaart verlopen?

Tijdens het reserveren geeft het systeem aan of uw kaart is verlopen en krijgt u de gelegenheid om de kaart te verlengen.

Komt er een compensatie voor de gesloten periode voor de jaarkaarthouders?

Nee, helaas zijn we allemaal getroffen door de maatregelen omtrent Covid- 19.

Zijn er aangepaste maatregelen getroffen in het park?

We hebben in het park een aangepaste route.